neděle 18. listopadu 2012

Neberte si nic osobně

Když vám někdo říká, že jste špatní, oškliví, tlustí nebo líní, nic si z toho nedělejte, to oni mluví o sobě! Když vám někdo řekne - Jsi tlustý - znamená to - Přibral jsem. Jsi líný - znamená - Do ničeho se mi nechce, ale když budu hodně mluvit, bude to vypadat, že toho i hodně dělám. Jsi starý - znamená - Mládí v hajzlu a mám strach ze smrti... A tak dále.


Neberte si nic osobně, všechno, co člověk říká a píše, jde jen a jen z něho samotného, je to obraz jeho myšlení, je to stav jeho duše. A vy jste v tomto jeho osobním příběhu pouze zrcadlo, do kterého mluví. Žijte svůj vlastní příběh se vztyčenou hlavou. A nikým a ničím si svůj osobní příběh nenechejte zničit. Oplácejte radostí, láskou a smíchem.

Autor: Petr Hynek

3 komentáře:

  1. No kam na to ten Petr chodí :).Jsi hubená,jsi hloupá....no co,jsem jaká jsem a hotovo :).T.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano. To čo hovoria druhí o Vás nieje tak o Vás ako o nich.
    Nič som nevymyslala... niet čo.
    Bed

    OdpovědětVymazat
  3. keď mi bude smutno a blbo, zájdem si kuknúť kominíčka :-DDD

    OdpovědětVymazat