neděle 26. ledna 2014

Diskuzní otázka týdne (Patrik): Jak vnímáte tzv. celebrity?

Zdroj ZDE
Ahoj všem, dlouho mě nic nenapadalo, až jsem si řekl, že by mě třeba zajímalo, jak vnímáte tzv. celebrity, a které jsou pro Vás konkrétně ukázkově rozporuplné či "relativistické" ve smyslu, že je nelze podle Vás vnímat ani černě ani bíle. Někdy jsou samozřejmě nutné informace z oblasti za oponou, ale někdy už člověk díky hojné bulvární činnosti v minulém století neví, čemu věřit. Mně jde o to, jak to cítíte. A nebyl bych to já, kdyby mě nezajímaly hlavně ty hudební celebrity, nebráním se však v diskuzi ani hercům, spisovatelům či snad dokonce i vědeckým celebritám. :-))

Patrik

9 komentářů:

  1. Odpověď na název článku je: LOUTKY
    Ovšem dodal jsi ty hudební a tam už je to pro mě individuální. Myslím, že za všechny stačí, když dám srovnání -:)
    Iveta Bartošová x Fredie Mercury

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, .) no,ráda bych odpověděla, ale nepřišla jsem na to, co to je. Je to jedno slovo, které se začalo nějak používat v televizi, v nějakých časopisech a vím, že se jedná o nějaké lidi, kteří se tak nazývají, většinou bohatí, nebo známé tváře . . . fotky , nebo zprávy . Párkrát jsem se snažila to nějak rozluštit, ale nepřišla jsem na nic, tak jsem to prostě nechala plavat. Takže nemám názor žádný. . . hezký mrazivý den přeje Iva. . . .

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky Ivo... :)
    ...dnešní počasí - prostě krása, slunečný mrazivý zimní den. Procházka po okolních kopcích a vesničkách, na části trasy neodbytný přítulný pes z jedné místní samoty, v batohu pár litrů přemrzlé studánkové vody...
    Sám sobě celebritou - ve smyslu "celebration = oslava" :)
    Martin VS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martine, jsi dobrej:) mě se to počasí dnes taky líbilo, ale včera jsem tak vymrzla, že jsem se dnes nezmohla na nic, než na krb a domácí pohodu. Nebyla jsem schopná jímt na procházku. Dávám přednost teplotě nad 0 :)) JARO JE ZA PÁR, TAK SE DOČKÁM :) iva

      Vymazat
    2. Martine, Ivo...oba jste dobří. :-) Jen lezme do mrazu, ať z nás vyžene všechny parazity! :-) Otužování je zázrak, jen to chce vůli - jako u všeho.

      Vymazat
  4. Celebrity jsou dnes podle mne uměle vytvářeny za vydatné pomoci médií, kterým se často podbízejí, včetně bulváru, bez kterého by po nich neštěkl často ani pes.. Koho neoslavují (necelebrují) média, jako by ani nebyl... Měli bychom celebrovat spíše opravdové lidi, kteří žijí poctivý život bez nároku na ovace. Toť můj názor. A přeju taky krásné mrazivé dny :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa ani to slovo nepáči - a reklama na nich, programy, atd to je pre mňa hrôza ! Asi tak ako napísal Michal.... LOUTKY. A vôbec, aké celebrity, ľudia ako my. B

    OdpovědětVymazat
  6. No, Bed, souhlas, jen poznámka, myslím, že jich je pár, kteří ani lidmi nejsou. . . . iva

    OdpovědětVymazat
  7. Souhlasím s Michalovým označením "loutky". Jen bych to rozdělil na loutky dobrovolné a loutky nedobrovolné. A jak napsal Petr, celebrujme ty opravdové lidi, kteří jsou vidět tak nějak sami od sebe - protože dělají to, co dělají (Jarda Dušek). A pak tu máme ty, kteří jsou vidět skrze vnucování médií, a proto něco dělají (ať už je to cokoli, hlavně ať jsem zas vidět = závislost na pozornosti), což je asi...špatně. Toť můj názor. :-) Dík všem, příští diskuzní otázka už bude zase o něco méně "světská", byť tohle nerad odděluju, jelikož věřím podobně jako mnozí zde, že věci jsou propojenější než se nám předkládalo ve školách.

    OdpovědětVymazat