čtvrtek 6. prosince 2012

Jaroslav Dušek (FAKE): Důležitá informace o 21.12. 2012

Edit 9.1.2013 (Patrik): Slova to mohla být třeba inspirativní, ale s Jardou Duškem to opravdu nemá co dělat, ten i kašlal na tyhle prognózy. :-) FAKE.

"Přišla" mi následující informace: Transformace započne 12.12.2012 ve 12.00 hodin a dokončí se právě 21.12. 2012.


V těchto dnech máme s vděčností děkovat za vše, co k nám v životě přišlo, poděkovat za všechny zkoušky a příležitosti, které nám Vesmír poslal k překonání a poučení.

S Láskou máme myslet na všechny lidičky na této planetě a každý s největší Láskou na svoje bližní, ať už má s nimi vztahy jakékoliv. Síla učiněného odpuštění sobě i všem, kteří nám někdy snad mohli ublížit... a někdy naprosto neúmyslně, nás posune neuvěřitelně kladným směrem.

Díky posílání vlídna a láskyplných myšlenek dostane naše Země úžasný příliv pozitivní energie a rozzáří se Láskou do celého vesmíru.

Čím více lidiček bude Lásku podporovat a vysílat, tím krásněji bude naše planeta zářit i pro všechny ostatní. To, co pak bude následovat, si ani neumíme představit :-).

Bude to znovuzrození nejen planety Země, ale povznesení lidí na vyšší úroveň bytí. Nezapomínejme, že LÁSKA je nejsilnější energie ve Vesmíru :-) a má moc vše změnit k lepšímu. S velikou Láskou, pokorou a díkem Vesmíru.

MÍR a KLID ve Mně i ve VÁS !!! - Objímám

Autor: neznámý
Vystavil: Michal

12 komentářů:

  1. Půlnoční - Václav Neckář & Umakart.T.

    OdpovědětVymazat
  2. Chlapi, nesmíte nás tak houpat :-) Tohle by přeci Jarda Dušek nikdy neřekl, na to ho myslím já i řada z nás moc dobře známe. To vůbec neodpovídá jeho stylu mluvy, jeho rozhledu a poznání. To bych tipoval spíš na paní Šorfovou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I Jarda se někdy utrhne,zvlášt když nejí maso,to je pak šup na šup :).T.

      Vymazat
  3. ... ale veď to už vieme, vedia to i mrňousi, že sa treba ľúbiť. Všetky tie navádzania sú mi už otravné ! Znie to akoby ten čo to píše všetko robil na jednotku a ostatní spia. :-/
    BED

    OdpovědětVymazat
  4. Michale to se mi taky nějak nezdá, na Jardu to moc nevypadá.. Jak se to k Tobě dostalo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zde jsem na to narazil - http://www.ac24.cz/blogy/146-jaroslav-dusek-dulezita-informace-o-21-12-2012
      Pokud to nenapsal on, tak proč by zneužívali jeho jméno?

      Vymazat
    2. Když u toho vidíte jeho fotku, docela to sedí :-):

      http://www.moje-pravdy.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1356%3Ajaroslav-duek-dleita-informace&catid=35%3Azajimave-lanky&Itemid=73


      Vymazat
    3. Mně také napadlo, že to není vůbec Duškův styl,
      tak jsem se stále nevěřícně vracela na původní stránku http://www.cestyksobe.cz/dulezita-informace-ab1826/ - hle, dnes už to opravili - autor článku: emailem, žádný Dušek:)
      Mi

      Vymazat
    4. Aha, tak originál je zdá se zde:

      http://www.cestyksobe.cz/dulezita-informace-ab1826/

      Zdá se to být krystalicky čistá "šorfovina" :-) Její rukopis poznám poslepu, stejně jako ten Duškův.

      A žádná zmínka o autorství J. Duška tam není. Nějaký vtipálek si ji tam "cestou" přihodil.

      Jestli se to k Jardovi donese, bude mít z toho záchvat smíchu :-)

      Vymazat
  5. No tak hlavně,že se tomu Jarda zasměje,pak je to v pořádku.Vždy, když se začnou zjevovat falešní Jardové a všelijaké motyčky(a víte,že mně přijde,že je to zrovna když okénko solární bouře hlásí:normal,pokud active,tak se třepu jako osika a nebo hycuju jak kamna a přitom studím :),ale je mi krásně),tak začnu s logikou(a tu já teda nemusím),proč tě to začalo všechno tohle zajímat?(loni touhle dobou ani tuk a nějaký mimozemský civilizace,haha),něco tě k tomu dovedlo,tvůj vnitřní hlas.A jak říká pan Iv na Energii,nic není náhoda a pravdu říká,ano.Můj vnitřní hlas mne vyhnal ven z domu k bazénu,kde byla utopená moje dcera a tak jsem jí mohla vrátit život,je to tak.Nečekejte až se vám "někdo utopí",věřte svému vnitřnímu hlasu,přesně co vás jen tak napadá,ani nevíte možná proč a pak je to přesně ono :).T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, Terezko - nečakajme až nás niekto utopí. Dá sa aj zábavným spôsobom.. :-XX
      Načo komu treba Dušek - posilujte svoju energiu, nie Duškovu.
      BED

      Vymazat
  6. Ach jo, to je zas "měli byste udělat to a to, aby to pro vás proběhlo dobře" ... že se lidi na tyhle "rady" už nevykašlete a neobrátíte se do nitra ...

    OdpovědětVymazat