středa 19. prosince 2012

V našem světě je tvůj nádech a výdech ostrovem v moři nejistoty


Soustředěním se na svůj vlastní nádech a výdech a zklidněním těla se dostaneš do stavu, kdy k tobě začne promlouvat tvoje vyšší já. Nejdříve ale musíš informace vyššího já oddělit od švitoření popletené a poblázněné mysli.

Myšlenky jsou jako listy v podzimním větru. Jsou nestálé. Chvíli jsou, chvíli nejsou. Chvíli jsou blíž, chvíli jsou dál. Občas se ti některá připlácne na obličej, že nevidíš a děláš psí kusy. A je jich mnoho. Podaří se ti je uhrabat ale foukne vítr a jsou zase všude kolem.

Naopak tvoje vnitřní já zaplní celý prostor. Je kolem tebe. Jeho slova jsou stálá a pohlcující. Jsou ale tichá a emocemi hnaná mysl je hravě překřičí. Mnohdy se i sama vydává za tvé vyšší já, ale tuto hru lze snadno odhalit právě rozpoznáním charakteru přicházející informace. Okamžik, kdy se tvému vyššímu já s tebou podaří spojit, bezpečně poznáš. Bez násilí. Nenuť se. Nečekej senzaci.

Trpělivost. Nádech... Výdech... To je vše...

Hodně štěstí.

Autor: Lencher Falprea
Zdroj: Probuzení

1 komentář:

  1. Také jednoduché to je. Nádych LÁSKA, výdych LÁSKA....nádych láska, výdych láska, nádych láska, výdych láska ..... ide to SAMO , babí, babí, funguje to !
    BED


    OdpovědětVymazat