sobota 28. prosince 2013

Diskuzní otázka týdne (Patrik): Co očekáváte od roku 2014?

Zdroj obrázku komety ENCKE
ZDE
Milí čtenáři (obzvlášť ti diskutující!),

má poslední diskuzní otázka v tomto roce bude opět aktuální, prostá a složitá zároveň: co očekáváte od přicházejícího roku 2014? 


Patrik

15 komentářů:

  1. Ahojte zlatkovia - toto som ďobla, a vravím bude ako nebolo, teda fajneeeee!
    http://www.popelky.cz/spolecnost/rok-2013-s-nami-jednal-jako-s-orechy-jaky-bude-2014.html

    B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bed,

      díky za tenhle odkaz! Ale ta paní Kudláčková má docela drsný autorský medailonek. :-D Mimochodem poznáš tuto původně českou herečku? :-) Možná hloupá otázka...

      Teoreticky by dávalo smysl, že pokud jsme úspěšně prošli tímto iniciačním rokem (vztahy, upřímnost k sobě sama), mohl by být nastávající rok rokem odměňovacím...

      Patrik

      Vymazat
    2. ? - Nepoznám tuto pani herečku, ale vidím jej dátum narodenia 21.8.1968 takže je to jasné. Prišli okupanti. Ten deň , noc a ráno si pamätám ako dnes. Niesla som susedinu vnučko do jaslí, tam na mňa vyvalili oči, že rodičia berú deti späť a ja opačne. Až neskôr som zapla rádio...
      Levicu nik neskrotí... daj link na medailonek čo si uviedol.
      B

      Vymazat
    3. Je pod článkem, co si uvedla. :-)

      P.

      Vymazat
  2. Možná nebudu moc originální, ale ... :D neočekávám vůbec nic. Ale zároveň, jelikož si uvědomuju, v jaké době žijeme, tak se těším na všechno, co přijde a budu se snažit vždycky zachovat tak, abych to tady nějak směřoval k tomu "lepšímu světu" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spiiidy,

      tohle jsem čekal a kupodivu přesně od Tebe - nezklamal jsi. :-) Já chtěl do těla příspěvku napsat svůj postoj, který je prakticky totožný s tím Tvým (jen třeba jinými slovy), ale nechtěl jsem ovlivňovat diskutující. :-))) Děkuju Ti!

      Patrik

      Vymazat
  3. No a já od roku 2014 očekávám jen jednu jedinou věc - že prostě bude :-)
    Když by ses zeptal, co bych si přál, to už by byl delší seznam :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer:) co očekávám, no, musím říct, že čím se blíží konec roku, tím jsem nějak v očekávání něčeho, neumím to popsat, je to rozechvění, zároven mrazení, ale chci to:) podobný pocit jsem mívala jako malá, když jsem stála vysoko na skluzavce u bazénu a chtěla jsem svištět tím vzduchem a pak do modré vody, ale zároven jsem se tak hezky bála:) . . . poslední dny mi přichází tolik situací k řešení, bilanci, je to mumraj, dnes jdu brzy do postele, potřebuju spánek:))) očekávám, že můj život po Novém roce získá nějaký klidnější a hlavně ŘÁD. Asi se těším a nebojím. ahooooj. iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo,

      sdílím tyhle pocity s Tebou, protože to cítím dost podobně...byť jsem z toho ale nervózní, chci viditelnou proměnu a onen řád po ustálení tohoto mumraje.

      Krásné poslední dny roku 2013 Tobě i Tvému muži :-),
      Patrik

      Vymazat
  5. Breaking news :
    Sluníčko si opäť uľavilo - grafy to nemajú rady, tak si dali Kit-kat pauzičku - médiá driemkajú ako vždy - a ja som spala ako bábo 10 hodín . To čo sa už na tom svete robí :-DD ? B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bed,
      v grafech dnešní celkem průměrná erupce (M3.1) normálně zaznamenaná je. Důvěřuj, ale prověřuj. Ještě dva dny to tady uvidíš (printscreen kvůli tomu dělat nebudu):
      http://www.n3kl.org/sun/images/noaa_xrays.gif?

      Vymazat
  6. mít očekávání přináší často zklamání, takže by bylo mnohem lepší položit si otázku, co přineseme my roku 2014? :-)

    OdpovědětVymazat