neděle 13. ledna 2013

Komentář k českým prezidentským volbám

Myslím si, že byť Táňa Fischerová nepostoupila, společným internetovým snažením bez billboardů a všelijakých podrazů jsme dokázali dost, přičemž i "dost" je slabé slovo. Je to přímo vynikající výsledek - z pár tisíců nadšenců takřka 80 000 podpisů na peticích a nakonec pomalu 170 000 hlasů v samotných volbách.  To je přece dostatek navázání nových kontaktů. :-) A možná je to tak i lepší; mít své "klíčové hnutí" mimo systém. :-)
 
Našel jsem na Facebooku výstižný komentář od "TF pžíznivce" Jirky Dohnala, s nímž rezonuji:

"Paní Fischerová je nadčasová,a vlastně už ted udělala svou prací hodně moc. Vidim kolika lidí spojila,rozhořela. Ukázala nám že do centra dění se ještě může dostat člověk normální,svobodně myslící,nezkorumpovaný, který nemá jen zájem přijít poprat se o kus žvance(krabici peněz ) a odejít.Šla do boje stim že chce udělat kus práce pro společnost. A to taky udělala. Myslim že otevřela oči spoustě lidí,ted o sobě alespon víme. Vidím že začala něco nového a za to ji upřímě děkuji."

Patrik :-)

9 komentářů:

  1. Správne Patriku, urobila ona i vy čo ste pomáhali notný kus práce. Viac ako je teraz vidieť !
    Be

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas, díky za tu snahu a víru v dobro v tomto marastu...teď bude důležité vytrvat! mp

    OdpovědětVymazat
  3. Patriku nezlob se, ale... TF jsem byl ochoten tolerovat a podporovat ji. Rád jsem jí dal prostor na stránkách, ale Zemana si laskavě podporuj u sebe na blogu. To se na mě nezlob, ale ten s TF nemá nic společného...ani s tím, kterým hodnotám jsme tady prostřednictvím Táni chtěli dát přednost.
    Koho budeš volit je Tvá svobodná volba, ale s tímto Tvým rozhodnutím vůbec nerezonuju. To nevadí, že mezi těmato dvěma si nerozumíme, ale už to nemá co dělat se společným cílem (TF). Toto už je na Tvůj soukromý blog!
    - Fáďos

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel musím souhlasit s Fáďosem. Propagace Zemana jako politické osobnosti už na tento blog asi nepatří. Obecně jsem čekal, že se na tomto blogu nebude probírat politika a T.F. jsem taky bral jako duchovní osobnost a ne jako politika. Tímto podle mě tento blog ztrácí svou objektivitu. Ale je to jen můj názor...

    OdpovědětVymazat
  5. Volil jsem Táňu, stejně jako řada mých blízkých. Tím pro mne volby skončily. Tento národ dostane takového prezidenta, jakého si zaslouží.. A my pracujme raději dál na svém poslání, které je důležitější než nějaká politika :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pánové, je zajímavé, jak se Vás to dotklo. Poprvé jsem v takovém textu použil smajlík ":-D", čímž jsem se snažil naznačit určitou nadsázku a vtip. Samozřejmě jsem to ale myslel i vážně, ale ne jakožto vážnou agendu. Je to už každého věc. Na jiných blozích našeho formátu se ale zcela bez cenzury řeší, že a proč je jeden z kandidátů takové "zlo", že by nyní bylo dobré pokusit se volit "menší zlo", i když jde stále o "zlo". Jinak souhlasím s Petrem.

    Nakonec v rámci klidu všech a nestrannosti, ono čistého štítu tohoto projektu, jsem smazal mou rozohněnou poznámku o výhledu do finále voleb, za což se omlouvám.

    Patrik

    OdpovědětVymazat
  7. Pánové, co kdyby jste přestali s tím "pánováním" ? Je to tu akési akademické a osobné, akoby ste si piekli buchtu pre seba.
    Ste tým "výnimoční", nevidela som na inom blogu a vidí sa mi, že takáto drobnosť môže odrádzať od zapájaní sa do diskusie. Úprimne,s rešpektom a vďakou ku Vašej práci - Bed

    Poznámku Patrika som vnímala namieste... nie reklamne. :-/


    OdpovědětVymazat
  8. Díky moc za koment, Bed!

    (Také jsem to tak zamýšlel - k věci a s nadhledem, nikoli reklama a nebo se hroutit z výsledků a shánět mermomocí řešení.)

    P.

    OdpovědětVymazat