neděle 12. ledna 2014

Diskuzní otázka týdne (Patrik): Nepopiratelné klimatické anomálie

Zdravím všechny takto při neděli, kupí se nám to tu docela ožehavými tématy a já možná tím pádem jen přiložím do kotle; půjde hned o několikero souvisejících diskuzních otázek: 

Poslední dobou zjednodušeně řečeno platí, že tam, kde má být teplo, je zima a naopak. Sledujeme to díky internetu takřka všichni, kterým toto dění není lhostejné. Do jaké míry za tím stojí člověk a do jaké míry nevšední solární činnost, příp. solární činnost s posilou energie komet(y)?

Troufáte si předvídat, zda ještě přijde zima? Tedy myslíte, že to předjaří, jež zažíváme, je pouhou předehrou k dalšímu klimatickému šoku, jenž může dramaticky ovlivnit úrodu? Jak učit ve školách současné děti schéma jaro-léto-podzim-zima, když už to očividně zhruba dekádu vlastně nefunguje? Lze  podle Vás očekávat příchod další (menší) doby ledové (viz např. ZDE)?

Těším se na diskuzi,

13 komentářů:

  1. Od včera si náhodou házím mincí, zda sesmolit článek na téma globální oteplování vs "malá" doba ledová - jak jinak než dvojatě konspiračně pojato. Ovšem založeno na osobních zkušenostech a pozorování, nikoliv jako výcuc z konspiračních webů. Článek, na jehož základě, si budete říkat, že jestli ne do včera, tak dnes že jsem zmagořil už úplně :-)

    Nosnou myšlenkou článku by bylo, že globální oteplování je faktem. Ovšem to, za jaký konec to bylo uchopeno Systémem, je manipulací vyššího řádu - viz. článek "Informace jako dvojitý špion" :-)

    Jinak předpovídání počasí je již ztrátou času. Již není možné (z umělých příčin) toto odhadovat na základě chování přírody (zásoby a osrstění zvířat apod.), jak to bylo ještě relativně možné do minulém století.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes se předpovědmi počasí velká část společnosti jen vysmívá. Já nechápu, když už teda počasí ovlivňují, proč právě tomuto nepřizpůsobí ty předpovědi. Ale... Asi se jim to prostě nehodí, aby lidi věděli jak bude nebo spíš je jim to jedno. "Však oni se přizpůsobí - jako vždy"...

      Vymazat
    2. Michale, na článek se dost těším! :-)

      Alex, na druhou stranu jedině tak, když něco na věcech nehraje, si můžeme uvědomit, že jsme manipulováni.

      Patrik

      Vymazat
  2. Tož ja bezkonšpiračne prehlasujem , že na mojom kúte Slovenska je príjemne, inak ani nebude, a i keby bolo, tak to bude normálne, lebo tak má byť. B

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, NEPOPÍRATELNÉ KLIMATICKÉ ANOMÁLIE. no, nevím o čem mluvíš, myslím, že počasí je normální. Jsem ve věku Tvých rodičů, tak pamatuji víc roků a mohu posoudit počasí s delším odstupem a můžu Ti Patriku poctivě říct, že počasí se nijak zvlášt neodchyluje, prostě je vždy pár let chladnější léto, silnější mráz a stále se to tak nějak střídá. S tím, co cpou ve škole dětem do hlaviček , jestli má být na jaře 18 stupnů, nebo někdy 25, tak to je to nejmenší, co by mi dělalo starosti:) ŽÁDNÉÍ ŠOKY NEČEKEJ, PAMATUJI SE, ŽE KDYŽ JSEM CHODILA DO 9 TŘÍDY, V ROCE 1979, , tak jsme seděly s holkama s kytarou za barákem v tričkách a džínách bez bundy a zpívaly jsme si, BYLO TO NA Silvestra v 11 hodin v noci. No a tuším někdy kolem roku 1977 bylo o Silvestra do půlnoci teplo jak na jaře a po půlnoci se ochladilo asi na - 15 a tenkrát to pár opilců odneslo životem, když usnuli někde na cestě domů v parku na lavičce. Vím to, protože jsem nesměla nikde ještě trajdat, ale zakto zemřel tatínkův kamarád. . . . no a před 7 lety začalo 19.10 mrznout a přestalo 4. dubna na můj svátek. lidi mají zvláštní slabou pamět na tyto věci, já si píšu takovou kroničku, tak některé věci vím přesně. :) například v únoru 1983, kdy se narodil můj syn bylo na Mělníku, kde jindy skoro nevydrží sníh v centru 80 cm sněhu. Nemohla jsem vůbec jezdit s kočárkem, no a v roce 1985 pršelo v květnu a pak až v září. Pamatuji si to, protože jsem byla na mateřské a na dvože už nebyla tráva, na koupališti také a bylo to fakt blbý. . . . . . krásný večer iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že vést si kroniku je úžasné x).
      Lidi mají zvláštní slabou paměť v mnoha věcech nejen v počasí, podle mě hlavně v politice. Zdá se mi, že jakmile něco uslyší v televizi, tak jakoby vypnuli svoji paměť a televize vyřkla jedinou pravdu o této události - přes to vlak nejede. Přijde mi to zvláštní, protože mi připadá, že kdyby jim tvrdili, že tráva, po které chodí je růžová, tak oni tomu budou věřit jak blbí.

      Vymazat
    2. Ani nevíš, jak mi mluvíš z duše, tady máme zase krásný důlkaz o tom, jak probíhá manipulace, nebo, chcete - čipování už delší dobu a dá se to krásně přechytračit, nedat se. Alexiam, kdybys viděla moje zápisky, tak by ses smála jak blázen:) , ale je fakt pěkný si v tom později číst, vyvstanou vzpomínky, hlavně hezký:) začalo to tím, že maminka našeho kamaráda byla profesorka francouztiny , měla děti dlouho a tak dnes už nežije. Byla fantastická, pařila s námi tenkrát dvacetiletými u ohně, byla s námi i na vodě :) nádhernej starej barák, do roku 80 obsazenej nájemníkama a coby dcera a manželka kulaka nesměla učit na střední a vysoké škole, jen na základce a to se musela naučit rusky:))), no a ty nádherný mejdany u nich v baráku, když se povedlo konečně ke sklonku komunistický ery vystěhovat nájemníky, kterým město dalo byty, na ty nikdy nezapomenu. Ona měla spoustu kronik , ještě po babičce, no přečíst si, jaké bylo počasí a kolik grejcarů stá chleba v předminulým stolení, to byla bomba. tak jsem začala, když se mi v 18 narodil syn psát do kalendářů, třeba kolik váží, kolik vážím já:) jaké je počasí, že nájem v bytě 85 m stojí 130 kč měsíčně v roce 1984, ovšem, že moje mateřská činí 1200 kč:) atd. ted už si píšu klasickou kroniku, kdo a kdy se v rodině narodil, jaké počasí, jak co stojí, prostě po vzoru paní profesorky . . .:) PAK MĚ NEMŮŽOU HYPNOTIZÉŘI Z TELEVIZE DOSTAT:) nedejme se, vše je normálka, víme to, bojujme, , napojujme se nahoru a zároven na sebe, pomáhejme si:))) bát a děsit se čipů a podobně nám nepomůže, zároven zesměšnovat tyto závažné věci a bagatelizovat to, tak to také ne. Hezky poslouchat selskej rozuma srdce. . . . ČEKALA JSEM NA SIGNÁL A UŽ HO MÁM. VYHLAŠUJI SOUTĚŽ, KDO VYDRŽÍ 48 HODI BEZ MOBILU A ŽÁDNÉ VÝMLUVY:))))))) krásný start do nového týdne přeje iva a JARO JE ZA POUHÝCH 65 DNÍ

      Vymazat
    3. To už je potom rodinný poklad...x) Měl by si ji psát snad každý, aby nezapomínali na všechno. Ono je potom velice snadné nechat se strhnout davem a tím krásným nadšením, atp.

      Vymazat
  4. Přidám mé myšlenkové pochody:
    už na EuP jsem k jednomu článku, kde se řešily snad častější výbuchy sopek a nějaké ty záplavy a zemětřesení, napsal, že český člověk žije v relativním klídku a žádné větší katastrofy a extrémní výkyvy počasí se sem nedostanou ... to je prostě vidět. Jen občas něco málo. Bouchla tu sopka? Byl tu obrovský hurikán nebo ničivé zemětřesení? Ne, že? :) Takže tady můžeme nabýt dojmu, že se jakože nic neděje. Jenže ono se děje. Podle mě je prostě Země nasraná za to, jak se tady s tím počasím (a i podnebím!) dělají abrakadabra čáry máry a nějak proti tomu chce zakročit, a nebo se tím extrémním počasím prostě ozdravuje a léčí (alespoň v případě těch sopek, jak je to s dalšími věcmi jako zemětřesení, záplavy, hurikány atd., to nevím, ale tipl bych si, že to do "čištění" patří bezezbytku vše). No a Haarp je taky prokazatelně existující a funkční, takže co neudělá nasraná Země (nebo Slunce,ale to snad naštvaný ještě není :-))), to udělají magoři Haarpem.
    Jinak, ještě k záplavám - za ty si můžeme sami naší neúctou k přírodě ... násilné "rovnání" koryt řek a odlesnění - nic jiného za neobvyklé a časté záplavy nemůže, jen my sami.

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s Ivou, nakonec anomálie jsou zaznamenány i v kronikách ze 14. století, tedy z doby Karlovy. A často a rád na to upozorňuje Václav Cílek. Ten má přehled, ale stejně tvrdí, že byť se v současnosti opakují stejné vzorce (když bouří počasí, bouří to i ve společnosti :-)), jsou zase na té spirále na jiném levelu. A Ivo, o tom osudném Silvestru vlastně vím. :-) Jen se mi to prostě zdá čím dál frekventovanější, což odpovídá řešení mayského kalendáře - čím dál kratší časové úseky, čím dál hustší frekvence, a tak je vše pořádně vidět a cítit.

    Jak říká Spiiidy, u nás je takřka hřích o tomto tématu psát, když my ty opravdové anomálie vlastně nezažíváme (až na skákající teploty v kratších intervalech než dříve). Se smyslem a příčinou záplav souhlasím. Navíc i na území ČR se objevilo pár lehkých zemětřesení a tornáda, což rovněž dřív nebývalo.

    Patrik

    OdpovědětVymazat
  6. Víte, myslím, že nic není náhodou. Není náhodou, že jsem se narodila zrovna do České země, určitě tady nejsem poprvé a miluju to tady, tady doma:)))) asi jsem pecivál, neláká mě cizina, budu možná za blázna, ale tuhle mě napadlo, vlastně už dávno, jak vlastně vím, že se děje něco hrozného, třeba v Egyptě, jak to vím, vím to z televize, internetu a rádia, ovšem jen ofiko , jak vím, že se někde stala vražda , co hrozného, čím nás krmí média. Vím to jen od nich, nakonec se ve spoustě případů dozvím, že je toho spousta vymyšlené, nastrčené, fotomontáže, vysílají nám záznamy z demonstrací a masakrů několik let staré.Dokonce jsou známé případy, že odvysílají nějaké Primavraždy na primě a dotyčné mrtvoly pak náhodně chodily na koupališti. o půlroku později Proč to říkám. NE, DOKUD NEZAKOPNU ON LINE O MRTVOLU, NEVĚŘÍM ŽÁDNÝM ŠPATNÝM ZPRÁVÁM A NEBUDU JIM DÁVAT ENERGII. Realitu si tvořím já, budu plánovat cestu, ale tam, kam jedu, tak si musím to místo vytvořit, no a vytvořím ho představami, které skloubím s tím, co už vím. . . . to jsem cvok :), ovšem NEMŮŽU JINAK IVA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A podle mě cvok nejsi... Co jiného je realita než představa většiny?;)

      Vymazat