pondělí 17. září 2012

Tok peněz


Jo. A když jsme u těch vesmírných "něco se mi právě stalo a já VÍM, že se mi to mělo stát, protože jsem to celou dobu vlastně věděl i nevěděl", na něco zcela konvenčního, ohraného a neesoterického (snad mi prominete) víceméně aktuální povahy jsem si vzpomněl. A to:
Peníze.


Kdysi jsem četl nějaký článek mírně esoterické povahy, který říkal, že peníze jsou jako voda. Teda rozuměj, mají povahu vodního živlu, jsou jím ovlivňovány nebo tak něco. A tato jejich povaha má za následek zajímavé věci, které se neohrabaně pokusím přiblížit.

Věc jedna.
Musí být v pohybu, je to jejich přirozenost. Stejně, jako je voda přirozeně v přírodě pořád v pohybu - ať už si všimneme koloběhu pramen - říčka - řeka - moře - atmosféra - atakdál, nebo pohyby uvnitř vody (i stojaté) .. prostě zkrátíme to, voda = POHYB.

Věc dva.
Když voda není z jakéhokoliv důvodu v tom správném pohybu, dejme tomu třeba stojí dlouho ve sklenici nebo v lahvi, nebo někde na nějakém ne zrovna příhodném místě, začne zapáchat ...

Věc tři.
S tou přímo souvisí věc dva i jedna ... jedná se o samočistící schopnost vody - no a čím? Pohybem! Řeky tekoucí v meandrech se mohou pochlubit mnohem čistší vodou i korytem, než ty uměle srovnané ... čím to? Vodě byla odebrána její přirozenost.

Věc čtyři
... vyžaduje, abyste si ony tři věci nějak lahodně pospojovali dohromady a byli schopni pochopit, že čím více peněz utrácíte, tím více respektujete jejich přirozenou vodní povahu a tím více jich vám přijde do cesty. Samozřejmě pokud pro to něco málo uděláte, když budete ležet 24 hodin denně v posteli a nic nedělat, asi jich k vám moc nepřijde.
Hodně zjednodušeně řečeno, ale ... no, asi to funguje.
A taky k tomu patří fakt, že když si penízky budete syslit někde pod matrací (jedno, jestli pod tou, na které spíte, nebo pod tou modernější bankovní), začnou po čase nepěkně vonět ...
Může to tak být a nemusí, každopádně mě tahle myšlenka zaujala a úplně bych ji nezatracoval, částečně taky proto, že:

Byl jsem na jeden nezapomentuelný týden v Brně a řekněme, že jsem utrácel ... noo, o hodně víc, než je u mě obvyklé a nějak jsem to neřešil, prostě peníze .. jo, tekly. Pryč. :D A pak mi jednoho dne zavolá strýc kameník, že potřebuje výpomoc a že pokud kývnu, tak za onu práci bude celkem slušný peníz, celkově převyšující moji týdenní útratu v hlavním městě Moravy.


Aneb
jak se teorie sama volně přelévá v praxi.
Vesmíre - další bod.
Pac a pusu. :* :)

Autor: Spiiiidy
Vystavil: Fáďos

2 komentáře: