čtvrtek 18. října 2012

Zbabělci umírají několikrát předtím, než skutečně zemřou


… ne… nemůžu se omluvit… udělala bych ze sebe krávu… i když jsem v právu…

… a co když se mi vysměje, to mi za to nestojí…

… tohle teda ne, nebudu to riskovat, co kdyby mi vynadal…

… nemůžu ho opustit i když mě bije, co bych si sama počala…

… blázne, nemůžu odejít z práce, i když v ní trpím. Kdo by pak platil složenky?...

… ano prosím, plné pojištění vůči všem rizikům, na ceně nezáleží…

… přestaň se chovat jako dítě, co si o nás pomyslí lidi…

… raději ten podvod podepíšu, nechci, aby mi to šéf vrátil…

… ta bolest mě ničí ale nikdy jí neodpustím, udělala by to znovu…

… tak moc bych chtěl malovat ale mám strach, že se mi to nepovede…

… tanec je pro mě vším, kdybych se jenom tak nestyděl…

… stát se může cokoliv, raději to nebudu riskovat…

Autor: Lencher Falprea
Zdroj: Probuzení
Vystavil: Fáďos

1 komentář:

  1. Sqele - v koľkých riadkoch sa nájdem ? Najmä v tých čo "prinášajú naši chlebodárci".
    Práve bojujem s elektrikármi, dnes pre cca 4 eura vraj dlhu, mi chceli odpojiť elektrinu.
    Vysielam im nadávky - a vzápätí lásku :-DDD

    OdpovědětVymazat