pátek 27. července 2012

Mimozemšťan, člověk a naše společnost

Rozhovor mimozemšťana s člověkem nám ukazuje trochu jiný pohled na naši (ne)fungujicí společnost. O tomto videu se také často zmiňuje a dává z něj příklad herec a komik Jaroslav Dušek.


Vystavil: Michal

20 komentářů:

  1. ..i nasadol rýchlo do vozidielka a fuč radšej preč.
    Bed

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj visitor z Malaciek :-D, admini moja adresôčka tu nie je !!!! Nie som Bratislava, ani Hulín, kde sa možno hulí :-D, tobôž nie Prague, prepáčte mám smiacu chvíľu...

    Btw, ale veci sa dejú v tom Londýne,
    kráľovná včera si zahrála na kráľovnú, aj parašutista si zahral na kráľovnú, strieľali ohňovéstroje, myslela som že zas blazní dajaký pózer. Nuž stačilo, idem si pustiť Queen, Mercury v Barcelone, to bolo inekafe.
    Bed
    PS : a to te pyramidy naokolo, asi prestanem obľubovať trojúholníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co máš z toho Bed... Ten Hulín, to píše mě. Přitom jsem Zlín xD. S tím ale nic neuděláme... Sleduje to Feedjit a my jej tady máme pouze umístěný. Opravit to jde jedině tak, že jej vymažem xD. Je to tu jen tak pro zajímavost.

      Vymazat
    2. vymažte, je to na pendrek. :-/

      Vymazat
    3. Není.. Že to nefunguje tak docela dobře neznamená, že je to nanic ;). Většině lidem to funguje správně, někomu špatně, ale alespoň to ten přístup zaznamená. Je jedno, že to špatně označí místo. Pro nás je tady docela důležité, že víme, kdy lidi chodí na stránky a kdy jsou hluchá místa ;). Všechno se to dá analyzovat do zajímavých grafů..

      Vymazat
    4. SNE sa páči, že vie kedy chodia ľudia na stránky.
      Mne sa páči aby ma niekto / GPSSystem/ nezahrňoval do Malaciek, keď som z inej dediny. Je to v súradniciach,takže takých 48-17, 48-19, 48-21 si tento sledovací systém nahľadá koľko chce a nazve ich ako chce. A niekedy niekto urobí graf a napíše , že najviac ľudí sem chodí z Bratislavy...
      goal.

      Vymazat
    5. Neurobí... Zajímají mě jen ty časové data.

      Vymazat
    6. ... a ostatných ? Big Brother watching you...

      Vymazat
  3. http://www.youtube.com/watch?v=MsB4a--WRTs

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno,
    Big Brother dnes premenoval moju dedinu na Trnavu alebo Piešťany, ako je libo :-)
    Ja len, že tento GPS klame.

    OdpovědětVymazat
  5. Já myslím, že jde o to "zhruba". Kdyby ale návštěvníky tyto nepřesnosti obzvlášť iritovaly, zrušit to samozřejmě můžeme (ale my se asi budeme v administraci koukat na to "zhruba" stejně :-D)

    OdpovědětVymazat
  6. Celú dobu som hovorila o Pravde. Bed

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bed... toto je ale problém nedokonalé technologie, který je dnes vidět téměř všude, protože všechny dnešní technologie jsou z určitého pohledu nedokonalé. To ale neznamená, že nám záměrně lžou. Za Feedjitem konkrétně nestojí žádní lidé...někdo to naprogramoval, aby to fungovalo podle určitého vzorce, který ale nedokáže správně fungovat na 100%.
      Navíc...nefunguje to na bázi GPS, ale na bázi IP počítače, takže jestli to funguje správně, nebo ne, to je na nás, jakou si zařídíme IP, ale ne na Feedjitu samotném x). Jestliže mě to píše Hulín, je to moje "chyba", protože mám internet vedený přes firmu z Hulína. Je to tedy moje věc, že to nefunguje.
      Jak říkám - funguje to na bázi IP a ta je záležitostí každého uživatele.

      Vymazat
  7. :-D, .. tak mi Fáďosi vysvetli po lopate, prečo som raz z Bratislavy, raz z Trnavy-Piešťan, Malaciek. IP sa mení ?
    Snáď som sa vyjadrila jasne - lož je lož, mať ju vo svojom "vybavení" je osožné ?ˇA vyhovárať sa na technológiu, ehm, pokiaľ sa bude tolerovať čo i len takéto maličké zavádzanie škodí to, i Vášmu blogu, celému Vesmíru.
    Mohlo by sa vnímavému návštevníkovi aj zdať, že robíte nejaký projekt, do ktorého je nevdojak zatiahnutý. To si neprosím.
    Všetko dobré vám prajem, Bed

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím, co se mi snažíš říct, ale dělat z tohoto závažnou věc je vážně trochu ujeté, zdá se mi x).

      Ano, IP se dá lehce změnit.

      Snažím se Ti vysvětlit k čemu je nám to dobré...
      Kdybychom tady neměli Feedjit, tak by nahoře pod hlavičkou webu nebyl ten odkaz na úvodní článek. Protože Fj máme, vidíme, že na ten úvodní článek lidi často kliknou a tím pádem vidíme, že to byl dobrý tah.
      Vidíme také, že spousta čtenářů jde dál přes oblíbené stránky. Kdyby nám to Fj neukázal, klidně bychom si mohli říct, že je to zbytečné a jen to zabírá místo v menu. Takto ale vidíme, že se to hodí.
      To samé platí o archivu blogu... Nejdřív jsem jej tady vůbec nechtěl umísťovat, ale pak jsem si to rozmyslel a právě Fj mě utvrdil v tom, že archivu lidi často využívají. Proto jsem jej přepracoval do dnešní podoby (původně byl daleko jednodušeji řešený a nerozevíral se).
      Stejně tak mi Fj ukazuje, že lidi často klikají na oblíbené příspěvky a na ostatní se už tolik nedostává. Proto jsem počet oblíbených příspěvků zvýšil, aby tam bylo vypsaných alespoň 10 nejnavštěvovanějších.
      Další věc - Návštěvní kniha. Taky tu byla. Bohužel to tam byl samý spam a dle Feedjitu na ní zavítal člověk tak jednou do týdne. Proto mi Patrik navrhl, abychom ji zrušili, takže už ji tady nenajdeš.

      Samozřejmě to není jediný (a zdaleka ne hlavní) zdroj informací, ale přesto mi to hodně pomáhá. Vystudoval jsem technické lyceum a jsem zvyklý shromažďovat a analyzovat data. Nehrotím to, ale pozorným okem si všímám drobností a využívám toho při zkvalitnění webu.
      V návaznosti na to chystáme řadu novinek. K mnohým z nich mě nasměrovalo pozorné sledování dat.

      Že Fj někdy lže... Zdá se mi to to samé, jako když Ti počítač napíše, že připojení k internetu selhalo, ale Tobě se podaří na druhý pokus připojit.. Taky si neřekneš, že Ti počítač lhal.

      Vymazat
    2. Ahojky Fáďosi, je fajn, že si napísal o IP. Rozdiel medzi nami je, že ty máš technické vzdelanie a ja sa technike pokiaľ možno vyhýbam. :-) To je v poriadku, tvoríte si stránku Vy, je ukážkou vás, Verím, že nemáš na mňa za pripomienky ťažké srdce.
      Ale jednu maličkosť ešte mám :
      keď naskakuje pozadie, je to krásny snímok stromu, žlto fialový, naľaďuje do svetla..., potom ide vaša textová stránka a tá je dosť kontrastná a vôbec už nevidno to pôvodné foto. Pls, tak rada by som sa pokochala dlhšie touto fotkou, nedá sa niečo s tým urobiť ?
      Spomínate tu Petra Václavka a Lenchera Falpreu, to sú moje topwebky. Som rada,že stáli v pozadí.
      Snáď mi budete rozumieť, že pokiaľ budem komentovať, byť kriticky, žijem s touto stránkou.Je tu veľa čo dozvedieť sa a čo mi reže, je štýl vášho vyjadrovania, slušnosť !
      Nech sa darí, dík, Bed, mám vás rada....

      Vymazat
    3. Líbí se mi, jak to Fáďos napsal; taky jsem si v tom víc udělal jasno. :-) A myslím, že příspěvek Bed je zatím největší pochvala, co SNE dostalo, takže bychom kluci měli být rádi a hlavně motivováni! :-)

      P.S.: Pro zajímavost - fotka je ze Západních Tater - Roháčů. :-) Co s tím uděláme, to záleží ještě na společné domluvě, ale dost dobrá připomínka, jednou třeba trošku změníme i celkový háv SNE, budou nám teprve 4 měsíce, takže třeba ještě dospějeme. :-))

      Vymazat
    4. Bed... Připomínky beru pozitivně a jsem za ně rád. Kdybych je nechtěl slyšet, tak celou naši diskuzi smažu. Připomínky jsou výsledkem toho, že ten člověk chce něco vylepšit...a k tomu bychom se neměli otáčet zády. x)
      Ohledně té fotky...v ideálním případě by neměla být ani na chvilku vidět celá. Ne proto, že bychom nechtěli xD, ale proto, že má prostě tvořit pozadí. Pokud budeš chtít, myslím, že Ti sám Patrik tu fotku rád pošle, aby sis ji mohla prohlédnout, kdy se Ti zachce ;). S výběrem pozadí byl celkově docela problém... Tato fotka je vážně moc pěkná, ale na pozadí by se hodily lepší věci. Problém je s tím, že jsme ze strany Bloggeru v tomto ohledu docela omezeni a bohužel si není moc z čeho vybírat.
      Neodpustím si poslední rýpnutí: Lencher Falprea má Feedjit na Probuzení taky xP.
      Jsme rádi, že za touto stránkou stojíš ;).

      Vymazat
    5. :-DD, rýpkaj koľko chceš, mne nevadí keď viac rozumiem ľuďom. Ano i Lencher, myslím i Petr Váslavek /niekde dole /, i Anamel Paolina, a stovky ďalších, navrhujem stopnime tento topic, peace.
      S láskou Bed

      Vymazat