pondělí 29. dubna 2013

Petr Hynek: PRAVDA.001


Kdyby se teď lidem odhalila plná pravda,
většina z nich by to neunesla.
Vždyť žít po celá léta ve lži,
která je v zájmu všeobecné mystifikace
pokládána za jedinou a neochvějnou pravdu,
myšlení člověka transformuje natolik,
jako když do počítače nahrajete jiný software.
Jenomže člověk na rozdíl od počítačů
dokáže možná ještě svobodně myslet
a najít původní instalační soubor
základního operačního systému PRAVDA.001
A s tím programátoři softwaru LEŽ.666
zřejmě nepočítali, a tak jsou zoufalí,
o kolik najednou přicházejí uživatelů...
Pravda je osvobozující, i když to někdy trochu bolí.
Ale pak to stojí za to :-)

Petr Hynek

4 komentáře:

  1. Už dávnejšie som prijala pravdu ako svoju prioritu. Je to najpriamejšia cesta k BOHU.
    .. hm, keď vám prikladajú horiacu cigaretu na krk, trochu to bolí, to je fakt, ale neumriete na to !
    B

    OdpovědětVymazat
  2. Promiňte, dovolím si vyjádřit lehký nesouhlas. Pravdu by lidstvo uneslo. Jsem přesvědčený, že právě tento způsob myšlení nás oddaluje od rychlejších změnových - evolučních kroků. Připadá mi to jako prodlužování agonie ve jménu strachu z toho, že to bude bolet. Bolet to bude tak jako tak, ale čím déle se zákrok oddaluje , tím více pak terapie bolí.
    Osobně jsem zastáncem řešení pravdou okamžitě. Strkat kostlivce za skříň vede ke stavu, kdy se tam už nic nevejde a vyvalí se to ven s neskutečným rachotem. Poslední dobou mi připadá, že je svět řízen bytostmi, které nechtějí, abychom se někam pohnuli, sají z našich negativních nálad temnou energii, a starají se o to, aby to tak zůstalo co nejdéle. Vždyť kdo by si přál, aby mu zkrachoval jeho prosperující supermarket.
    Matess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý Matessi.
      Možno aj tí temnejší už hľadajú sprievodcov do jasu a lepia sa na nás ako sa dá... B
      Mala som ich na sebe raz 22 - a iní aj stovky. :-))))

      Vymazat
    2. Dobrý večer,zaujalo mě, co napsal Matess. Před časem jsem měla podobné pocity , používala jsem proti vysavačům i jednoduchá malá obranná kouzla, ale pak mi došlo a bylo mi i řečeno, že používání jakékoliv magie, i té drobné, obranné negativce odradí jen částečně a zahrávala bych si s astrálem. No, něco na tom je. Tak mi přišlo do hlavy , že si prostě musím změnit realitu tak, aby kolem mě byli jen lidi mé krevní skupiny:) musím říct, že to docela funguje. Negativci a nevěřící Tomášové jsou zmanipulovaná trdla a nemůžou za to, takže například, když začnou ženský brblat, že je divný počasí a zase remcat, tak jim s klidem řeknu o nástřicích z letadel, manipulaci s počasím,ještěrkách a dračích potvorách ve vládách a Vatikánu a mám od nich pokoj:))))) CO SI O MĚ MYSLÍ JE MI FUK :)je to zajímavý test, protože poslední měsíce tomu začínají věřit, berou si ode mě odkazy na blogy, kde si čtu a je to zábavný.:) HEZKÝ VEČER PŘEJE IVA

      Vymazat