pátek 17. května 2013

Petr Hynek: Duši nespoutáš (a komentář k útlumu SNE)


Akorát mám trošku volno od povinností, abych sedl více k internetu a už mi v tu správnou chvíli píše Petr, že se SNE odmlčelo - krásná synchronicita. :-) Ano, jak všichni vidíte, začíná být vidět, že jsem na web sám. :-)) Michal má poměrně časově náročnou práci a volný čas tudíž využívá živěji než vstupy do virtuálního světa. :-) Od Fáďose jsem nedostal zprávu, ani nepamatuju...příznačné je, že se zastavily i aktualizace na FB, aniž by nám dal vědět co a jak. Mám jen hrubou představu, že má od dubna novou práci. Tolik k pozadí SNE.

Patrik 
- a nyní už krásná Petrova meditace:


Vítr, moře, slunce ani déšť nespoutáš.
Ale duši člověka taky ne...  
Zkus spoutat vítr,
který se prohání v korunách stromů, 
zkus svázat sluneční parsky do silného lana
a svázat jím moře...
Ani duši nikdo nespoutá. 
Je svobodná a volná a může tančit, 
kdy a jak se jí zrovna zachce. 
Třeba právě TEĎ... 


Petr Hynek

4 komentáře:

  1. Na fb stránku přidávám odkazy já, ne Fáďos. A můžu potvrdit, že má novou práci a volného času mu moc nezbývá, jelikož vydělává peníze na pouť do Španělska :) Toť moje příklepy. Jen připomínám, že tým SNE stále nabírá nové členy, takže pokud máte zájem publikovat za SNE, stačí napsat na náš email a do mluvíme se.
    Mates

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, že jsem to opomněl, ale odmlčeli jste se ve stejnou dobu zhruba. A FB na chod SNE nemá žádný hmatatelný dopad, jestli mi rozumíš. Ale když zamrzne na delší dobu něco, co má zkrátka "chodit", nepůsobí to dobře, a to ať už jde o samotný blog a nebo o FB stránku. :-) Každopádně díky za info, mohl to po Tobě vzkázat taky dřív! :-)

      Dodávám, že publikovat zde nemůže ale leckdo. ;-)

      P.

      Vymazat
    2. Ano máš pravdu :)
      A samozřejmě nemůže publikovat každý, napsal jsem to špatně. :)

      Mates

      Vymazat
  2. .....Ponáhľal som sa a nevedel som ju predbehnúť. Vytáčala ma do nepríčetna..... Krásný učebnicový příklad Egregoru, ale vyhrál jste nad ním, uvědomil jste si jisté souvislosti, i negativní moment nás může navést na správnou cestu.

    OdpovědětVymazat